nedelja, 3. junij 2007

Po dolgem času

se spet oglašam.
Sem bila že malo kregana, da nič več ne pišem sem.

Stvari so trenutno bolj kot ne kaotične. Jaz se pripravljam za končne teste, poskušam čimveč snovi spravit v mojo glavo, se max. ukvarjat s psom, spet začet bolj resno z jutranjo telovadbo (poležavanje v postelji s psom mi je prišlo v preveliko navado ta mesec =P ) itd.
Nekako bom že zmogla. Nekako...

Moja desno roka je bolj ali manj neuporabna. Začelo se je zelo nedolžno - Wi mi je z zvojimi zobotrebčki preluknjala kožo (hvala bogu, da jih je nekaj že zamenjala), potem je to še malo rastrgala med igro, še parkrat ugriznila, ko sem jo hranila direkt iz rok in ko sem končno dala gor obliž sem mislila, da se bo zdaj samo še celilo. Pa ja...Čim se potegnila obliž dol...katastrofa! Obliž mi je potrgal 1cm kože ob rani, tako da je zdaj to gromozansko, ker je ravno na pregibu prsta me peče, vsakič, ko prst prepognem. Zdaj sem oba prsta (imam taki luknji tako na palcu kot na kazalcu) imobilizirala, tako da ju e morem premikat, tudi če bi hotela. Ponoči pa nimam nič čez in danes se že malo vidi, da pomaga. =)

Wi raste in raste...pa tudi težja že postaja. Zaradi menjave zob sva prenehali z dummy-treningi. Bolj se sedaj osredotočava na poslušnost, trikce in rastave stvari. Konec oktobra (kje je že to?) mislim namreč iti z njo na najino prvo rastavo. Sicer dvomim, da bo imela kaj konkurence, ampak vse je mogoče. Pri meni pa upanje umre zadnje.
Tudi agility nama gre v redu. Za zdaj delava tunelčke (ravne, zavite, samo še ohlapnega nisva začele), tek naprej med krili skokov, tekoče cone po spuščeni palisadi in dili od mosta. Razen tekočih con, kjer dobi hrano je za vse nagrajena z igro - vlečenje oz. z metom žogice, ko jo potem lahko prinese. V petek pa sem sprobala še 1 nagrado...igro z malim pudeljčkom Majom. Ko je Wi naredila tekočo cono čez palisado, sem kliknila in spustila Maja in sta se potem z Wi igrala.
Drugače se Wi ne igra toliko z ostalimi psmi. V mali šoli se med poukom ne igra, po in pred pa tudi bolj redko.


Še nekaj slikic




Foto: Petra Pečar

Foto: Petra Pečar



1 komentar:

Nadja Zlender pravi ...

Ooo kako je zrastla! Pa ful ful lepe slikce, komaj čakam, da jo zopet vidim :)