ponedeljek, 2. julij 2007

7 random stuff about me

Ker je zoe tako lepo prosila... ;-)

1. Navadno porabim pol jutra, da se spomnim, kaj bi sploh jedla. Seveda potem ugotovim, da tega doma sploh nimamo.

2. Če spim več kot 8 ur sem še ves dan zaspana, če pa spim manj kot 7 ur se počutim zelo spočita.

3. Kot sem kot mlada dečva sovražila hojo v hribe je zdaj to ena od stvari, ki jih najraje počnem.

4. Začuda največ znanja poberem v šoli, ko se niti ne poskušam učiti. Ravno obratno pa je, ko to poskušam narediti.

5. Vsako čtivo najprej odprem na sredini, preberem par vrstic in nadaljujem od začetka samo, če me preitegne to, kar piše na sredini...

6. Najraje jem korenje (prav tako moj pes) in ga vzamem sabo skoraj vsak dan (če kam grem).

7. Vsakič ko začne deževati se mi v misli prikrade pesem Tell me what the rain knows.

1 komentar:

Nadja Zlender pravi ...

Priznaj, da je bilo zabavno :)