nedelja, 23. december 2007

Prazniki


Jaz in Wi uživava v počitnicah...končno se lahko naspim. :-)
Najin dogdance nastop počasi dobiva obliko. Edino za začetek še nisem 100% kaj bova imele.

Upam da mi uspe ta teden kaj na poligon skočit, da malo cone povadim (moram prevoz si zrigtat), ker so zadjne čase res katastrofalne. Razmišljam celo, da bi spet znižala malo most. Čeprav na Iliriji mi dela veliko bolje kot na Krimu. :-S Pa z Dorinimi conami nekaj čaram. Se mi zdi da je to, kar se učiva zdaj še najbolje zanjo. Bom videla kako bo, ko grem spet z njo na trening.

Kaj še?
Vzreditelj je potrdil, da se z Wi lahko šlepava z njim na Švedsko. Yupiii! Tudi za Avstrijske WT je rekel, da če bom šla jaz z Wi na kakšnega, potem bo mogoče tudi on prišel z Bessh ali Lille.
In Wi je očitno zelo poznana tudi med lastniki poljskih tollerjev. ^_^

Malo mi je žal, ker je tako mrzlo in ni snega. :-(
Pa še nekaj današnjih slik:





Sem skoraj pozabila...
V petek sem šla z Wi k Nadji & Giny in smo se odpravile po PSTju do Rožnika, Mostec, bajerja in nazaj do Viča.
Ker je bajer zamrznil, sta se Wi in Ginny lahko po njem sprehajali oz. drsali:

Ni komentarjev: