nedelja, 13. maj 2007

13

Zakaj se toliko ljudi boji številke 13?

Poznam nekaj ljudi, ki že takoj, ko dobijo v roke nov koledar poiščejo petek 13. in se ga že vnaprej bojijo...zakaj?

Jaz sem se sedaj končno pozdravila (no ne še popolnoma), tako da grem ta teden na dvodnevni izlet. Upam, da ne bo prevroče in ne bo deževalo. :-)

Moja mala žaba aka Wi je danes dopolnila 13 tednov.

Včeraj je bila na agility tekmi in se je zelo lepo onašala. Končno je ugotovila, da so na svetu tudi psi, s katerimi se lahko igra oz. se hočejo igrati z njo, ko se ona želi igrati. Navadno je ona tista, ki se ne želi igrati in se raje drži mene ali pa leta za igračami. Wi pravi: Borders are cool. ;-)

Malo gledam za novim fotoaparatom...moj zdajšnji ne ustreza več (niti pod razno) mojim zahtevam...


Ni komentarjev: