sreda, 9. maj 2007

Boljše?

Včeraj sem šla dat kri za preiskave. Popoldne sem 3x klicala, da sem končno izvedela, da je vse normalno in da mi ni treba vzeti antibiotikov. Super. =)
Danes zjutraj pa se zbudim, imam čisto zamašen nos, govorit ne morem...sem res boljše kot v ponedeljek? Takrat sem lahko vsaj še čez nos dihala. =/

Včeraj sem šla z Wi v malo šolo. Če izbiram med počitkom in tem, da grem ven iz hiše s tamalo, definitivno izberem slednje. Že tako se na smrt dolgočasim, ker se ne smem preveč "napreza in na daljše sprehode it. Skratka...Wi je bila včeraj pridna. Zelo. =) Edino pri odlaganju na prostoru se je videlo, da ga nisva že dolgo delali (kriva sem seveda jaz). Saj na komando se uleže (ali kar dol pade =o) samo čakanje je pa druga pesem. Na tem morava definitivno delat.

Jutri grem v šolo (končno!) danes pa na agility trening (konšno!). Zadnje čase mi veliko stvari odpada in jih že kar pogrešam...(agility, šola, sprehodi itd.)

Wi se ima pa super. Z njo se ukvarjam cel dan, razen takrat, ko jo pošljem spat. Ona bi kar skakala okoli cel dan in nič spala. Včreaj je po mali šoli šla še za 1 uro na sprehod, kjer je malo tekla in veliko bežala pred birdijem (Bearded Collie), ki se nam je pridružil na sprehodu. Doma sva pa še malo klikale (je ostalo še nekaj hrane od male šole + večerja) in me je zanimalo, če bi uspela tako kot v škatlo zlesti tudi v posodo za hrano...rezultat je tukaj:

Moj fotoaparat očitno med snemanje malo zamakne zvok...si bom res morala omisliti kaj boljšega za snemanje filmčkov.

Ni komentarjev: