petek, 4. maj 2007

Deževen dan...

ko nalašč za poležavanje po hiši.

Danes naj bi imeli tisti, ki smo se vpisali na 3.šport k pohodništvu pohod po PSTju od Mestnega Loga do Tivolija, pa je bila zaradi dežja namesto tega odbojka v telovadnici. Jaz sem pa vzela Wi sabo in ker z njo nisem mogla v telovadnico sva šle z Mojco po profesoričinih navodilih sami na PST. Wi je uživala, se popolnoma "obdala" s peskom in bila mokra do kosti. Jaz pa tudi, saj sem jo morala parkrat dvigniti...enkrat sem celo pozabila, da si nisem zapela bunde in sem imela čisto peskasto in mokro majico. =S


Bi se morala učiti farmakologijo in anatomijo (predvsem drobovje...), pa se mi ne da. It's a weird day.


Wi na drugi strani je danes še bolj razigrana kot včeraj v mali šoli. Deževno vreme očitno vpliva nanjo bolj kot name to leto.


V sredo je Dora iz komopsta privlekla jelenjo nogo, ki sem jo tja dala nekje konec jauarja. Noga je še čisto cela, ne smrdi, dlaka ne odpada...skratka super za prinašanje. Vsaj nekaj dobrega od zadnjega dneva počitnic.


Andraž je poslal fotke od Wi. Tukaj je ena za pokušino. ;-)

Ni komentarjev: