sreda, 2. maj 2007

Končno

No, končno sem si tudi jaz omislila tale blogec za vse moje misli, dogajanja in seveda za vse dogodivščine in dogodke povezane z mano in mojo malo Tollerko (Nova Scotia Duck Tolling Retriever) Wi.

Ko že govorim o Wi, ne morem mimo tega, koliko je že zrasla v skoraj 3 tednih od kar je pri meni. Vsako jutro se mi zdi večja.



Takole je izgledala pri 9 tednih...




...takole pa izgleda sedaj pri 11 tednih


Tudi uči se zelo pridno. Zadnje čase postaja bolj in bolj eksplozivna pri izvajanju kakšne vaje, posebno pri "tap" in "nos".


Trenutno se učiva "poleg" in "tor" (prostor) in seveda še nekaj trikcev ("liok", "marš", "poči", "paw", "de" itd.) Upam, da mi kmalu uspe posneti par njenih trikcev. =)


Na sprehodih se me še vedno drži kot klop in moram res paziti, da je ne pohodim. Je kot moja 2. senca.

V ponedeljek je sicer izbruhala ves svoj popoldanski obrok (zelenjava, sadje, piščanec in govedina) in nekaj koščkov avtomobilskega predpražnika, v torek zjutraj pa je bila lačna kot krokodil in zunaj delala svoje "happy circles". Everything was back to normal.

Za konec pa še tole:

Ni komentarjev: