ponedeljek, 7. maj 2007

My life?

Danes res ne vem, kaj mi je. Zjutraj sem komaj vstala, še govoriti nisem mogla...zdaj sem pa že skoraj v redu. Morala bi pa biti v šoli ampak sem ostala doma, ker grem čez par minut k zdravnici.
Zadnje čase se mi velikokrat zgodi, da ko se mi zdi, da nisem za v šolo in grem k zdravnici, se skoraj pozdravim, preden sploh pridem do tja, ko pa grem v šolo in se mi ne zdi, da sem dovolj oblna, me pa morajo predčasno domov spustiti, ker mi je preveč slabo, da bi sploh sedela. =/
Vročine nimam, imam pa pekoče grlo, bolečine v desni strani telesa, boleč vrat in na čase zamegljeno sliko. To leto je to skoraj tradicija 3 dneh vsak mesec.

Wi po drug strani je to popolnoma všeč, ker sem doma in je lahko ves čas blizu mene (razen ko se spomni, da je lačna in bi me pojedla). Malo sva klikale, malo se igrale in veliko spale. Se mi zdi, da kar ve, da mi danes ni veliko do igranja in do dolgih sprehodov in je bolj umirjena (vednomer leze v naročje).

Upam, da grem jutri laho že v šolo...v sredo imam prakso, ki je nočem zamuditi, jutri je pa že mala šola, kar pa sploh nočem zamuditi. Bom videla, kaj mi je nareditit po obisku zdravnice...če sploh najdem zdravstveno kartico.

Ni komentarjev: